وبلاگِ منُ نی نی جان بدونِ باباشوبلاگِ منُ نی نی جان بدونِ باباش، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

خاطراتِ من

10 روز تاپایانِ سالِ92

1393/2/25 23:20
نویسنده :
189 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزِ دلِ مامان

 

خوبی عشقمممممم؟قلبماچ

 

ایشالا هرجاهستی صحیحُ سلامت باشی نازگلِ مادر

 

مامانی دیگه داریم ب عیدُ سال تحویل نزدیک میشیم گلم

 

11ماه گذشتُ فقط 10روز مونده تا سالِ جدید

 

وااااای دلم غش میره واسه سالی ک تو سرِ سفره هفت سین کنارم نشستیُ بهت عیدی میدم عشقِ مامانقلبقلب

 

میبوسمت عسلممممماچماچ

پسندها (2)

نظرات (1)

ĸoѕαr
5 اردیبهشت 94 15:23
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطراتِ من می باشد