وبلاگِ منُ نی نی جان بدونِ باباشوبلاگِ منُ نی نی جان بدونِ باباش، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

خاطراتِ من

افتتاحِ خونه ی مجازیِ نی نی♥

1393/2/25 23:30
نویسنده :
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم نفسِ مامان عمرِ مامانقلبقلب

 

نمیدونم الان ک داری اینجارو میخونی چندسالته ،حتما واسه خودت خانمی یا یه شاه پسری شدی نازمماچ

 

من اینجارو برات ساختم تا عاشقونه هامُ برات بنویسم وبگم چقدر نی نی دوست دارم

خصوصا تاجِ سرم خودمُقلب

 

مامان بِ فدات

 

اینُ بدون نیومده عاشقتمممممم

 

گل خوشبویِ مامان اینُ بدون اندازه ی یه دنیا دوست دارمُ یه تارِ موتُ به کلِ دنیا نمیدمقلبماچ

پسندها (1)

نظرات (3)

ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
18 اسفند 92 16:18
چه جالببب خوش به حال نی نی جان ِ آیندت که مامانِ مهربونش از سالهای پیش به فکرش بوده

پاسخ
مرسی عزیزمممممم آدرستُ اشتباه نوشتی دوستم
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
19 اسفند 92 21:01
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه نی نی گلتون عکس آتلیه ای نداره براتون عکس ساده ای که تو خونه ازش میگیرید رو تبدیل به آتلیه ای میکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
✿نسیـــم✿
23 تیر 93 2:38
سلام عزیزم منم مث خودت منتظرم خوشحال میشم بیای وبمو این انتظارو باهم بگذرونیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطراتِ من می باشد